Lub skopiuj link
Friday Night Funkin’: Vs. Sonic.Exe
Friday Night Funkin | FNF
Modyfikacja Friday Night Funkin, w której Boyfriend toczy rapową bitwę przeciwko Sonic.exe, Majin Sonic, Lord X i Sunky Sonic.
Miałeś już okazję walczyć z Sonic w FNF, tym razem przedstawiamy inną wersję tej postaci, znaną jako Sonic.Exe! Uważaj na niego, ponieważ wygląda dość przerażająco, będziesz musiał pokonać go w trzech oryginalnych piosenkach i udowodnić, że jesteś najlepszym artystą muzycznym. Prezentowane utwory to Too Slow, Execute i Endless.
Chociaż miałeś do czynienia z normalnym Sonikiem, czy możesz pokonać tę przerażającą wersję Sonica i przywrócić go do normalnego stanu? Dowiedzmy Się!
Postaraj się obrócić pasek na ekranie na swoją korzyść, możesz to zrobić, dopasowując strzałki, które pojawiają się przed tobą, ze strzałkami na klawiaturze. Powodzenia i ciesz się!
Zaktualizowano do wersji 1.5. Zawiera Sunky Sonic, który śpiewa Milk.
Piosenki:
- Too Slow
Odblokowywany po przejściu trybu fabularnego na trudnym, aby wyświetlić opcję testu dźwięku i rozgryźć dwie liczby.
- Execute (7,7) numery odblokowania testu dźwięku
- Endless (12,25) numery odblokowania testu dźwięku
- "Milk" (↑↓←→ENTER) na stronie tytułowej do odtworzenia
Historia oryginalnego Sonic.exe
Sonic.exe (znany również jako „X” lub w skrócie „exe”) jest tytułowym głównym antagonistą serii Sonic.EXE. Sonic.EXE to niesamowita istota przybierająca postać Sonic the Hedgehog, która wysyła nawiedzoną płytę z grą, na której stworzenie zabija głównych bohaterów Sonica, co ostatecznie prowadzi go do wyrwania duszy swojej ofiary i uczynienia jej swoim niewolnikiem.
Sonic.exe Pełne źródło modyfikacji:
Rightburst – wyreżyserowałem modyfikację, stworzyłem sprite'y „Sonic.exe”, połączyłem zespół, zmodyfikowałem niektóre tła, stworzyłem tę jedną przerażającą twarz dźwiękową (używaną jako jeden z zasobów twarzy do jumpscare), stworzyła „twarz Majin BF”, zasoby do przerywnika zbyt wolno kończącego się, narysowałem zasoby do przerywnika końcowego i wykonałem loga da.
Razencro – programowanie główne, animowane sprite'y 'Sonic.exe', rysowany/animowany skok 'Sonic.exe' w 'zbyt wolnym', animowany/edytowany [wideo z napisami wstępnymi, przerywnik filmowy, 'zbyt wolny' początek cut-scenki, 'zbyt wolny' -powolne kończenie przerywników filmowych, zwiastuny], narysowałem niewielką ilość elementów w przerywnikach filmowych, utworzyłem muzykę do menu w trybie fabularnym, połączyłem elementy menu, narysowałem/animowano pozę 'Majin Sonic' w górę, na wykresie 'nieskończona',
- dodaliśmy kilka sfxów (niektóre sfxy menu, statyczne sfxy, dźwięk mechaniki statycznej nuty i dźwięki gry, trochę odgłosów śmiechu), zmodyfikowaliśmy niektóre tła, dodaliśmy muzykę do trybu fabularnego/głównego, narysował ten prosty obrazek jumpscare w trybie 'zbyt wolno', Lua modcharted zbyt wolny, animowany majin bf chłopak (także sfxs dla dat game over shiz) i edytor wideo.
MarStarBro – główny kompozytor, skomponowany „Too Slow” i „Endless”, Charted „too-slow”, wykonał kilka efektów dźwiękowych (dźwięk przeskoku, zakłócona muzyka/dźwięk w przerywnikach intro i dźwięk monety z zakłóceniem statycznej nuty).
Comgaming_Nz – Czy tło sceny głównej [zbyt wolne, nieskończone], narysowałem zasoby do przerywników filmowych zwiastuna n [przerywnik wprowadzający, przerywnik „zbyt wolny” początek i koniec], ustawiłem styl duszków „Majin Sonic” (narysowałem bezczynną pozę dla "Majin Sonic").
Zekuta – Drew/animował większość póz „Majin Sonic” i animował tło tajnej piosenki.
Crybit – Programowanie
Oryginalny kredyt FNF:
ninja_muffin99 – Programowanie
KadeDev – Silnik Kade – Programowanie
PhantomArcade3k i evilsk8r – ARTYŚCI
kawaisprite – MUZYKA