Lub skopiuj link
Twoim zadaniem w tej grze obronnej jest zorganizowanie naszej pierwszej linii obrony przed wrogiem. Umieszczaj swoich ludzi strategicznie wzdłuż ścieżki, zadając śmiercionośne obrażenia przeciw wrogim oddziałom.
Wieża Rifleman: mała wieża obsadzona pojedynczym żołnierzem wyposażonym w standardowy karabin szturmowy.
Electro Tower: uwalnia wysoki ładunek lotniczy w kierunku pobliskich enemysów.
Bio Chemical Tower: możliwa szansa zatrucia wroga. Wichrzycy wściekli będą działać wolniej.
Shotgun Turret: mała wieża obsadzona pojedynczym żołnierzem wyposażonym w strzelbę 12-gauge.
Wieża Gorączkowa: ta eksperymentalna wieża obronna może uatrakcyjnić wrogów z dużej odległości.
Ice Tower: odpala kawałki stałego wodoru - możliwe szanse na zamrożenie wroga! Zamrożone wrogie poruszają się bardzo powoli.
Pistolet maszynowy: wystrzelony wybuch okrągłych kalibru. Nie ma specjalnych zdolności.
Radar Tower: Daje 20-punktowy wzrost dla wszystkich jednostek w zasięgu.
Flame Thrower: Możliwa szansa na wściekłość wrogów! Ostrzegaj wrogów przed ogniem będzie działać szybciej!
Wieża Snajpera: To wieże wyższego punktu widzenia oferuje większą widoczność. Zarządzany przez jednego żołnierza uzbrojonego w karabin snajperski.
Wzmacniacz mocy: daje 5 punktów obrażeń wszystkim jednostkom znajdującym się w zasięgu.
Rocket Turret: Wolna, ale mocna - wystrzeliwuje rakiety, które spakują uderzenie - świetnie dla wolniejszych wrogów.